Talking about my special Rubik's cube . + 0 comment(s)
Sekarang ramai dh kan pandai main Rubik's cube nih . apa tuh ? cube ... tak kan ta tau :face50:
bagi yang pandai buat tuh , susah tak korang belajar solve kan benda tuh ? aku nak belajar punya laa susah . sampai menangis2 :face47: . Bhaha! see ? over gila kan . tuh laa , belajar dengan future lawyer . asyik kena marah . maklumlah , i bukan orang yang cepat tangkap . senang cerita , aku nih lembap . dh laaa lembap , gemuk pulak tuh . eh , terkutuk diri sendiri pulak :face16:

apa laa yang aku merepek nih ?


so , this is my Rubik's cube . aku ada 6 cube....korang ada ? ta de.... *annoying* tapi aku tunjuk 4 jea . cube yang paling aku suka , cube yang warna biru tuh . sebab dia senang je nak pusingkan . ta ada lah susah sangat . itu harga dia RM10 . beli dekat sebelah kedai Tabib Liew . dekat Taman Sri Pulai je ada .... :p HAHA ! Yang Checkers warna hijau tuh , bukan cube pun . dia sebenarnya panjang . then kena solvekan jadi cube mcm tuh . Yang button tuh , actually cube biasa aje cuma wa yang ngada-ngada menjadikannya sebuah cube yang luar biasaaa ! chewwaah . itu aku buat sendiri okay ! so , please appreciate it even susah gila nak pusingkan dia .

Anyway , i want to tell you something . Cube yang aku suka tuh , aku dah beli 3 dah . i think i should highlight the '3' . biar aku taip balik . Aku dh beli 3 dah ! why ?

First beli , dh siap buat tuh , saje jea nak test ketahanan cube tuh . so , aku suruh adik aku baling cube tuh dari tingkat atas ke bawah . of course laa dari tingkat atas ke bawah . ta kan laa dari tingkat bawah ke atas . sengal ! guess what happened ? sure sure laaa pecah cube tuh . Bhaha ! orang kata , sesal dahulu pendapatan , sesal kemudian tiada gunanya :( upset+regret giloss !

Lepas tuh next week nya beli lagi . Excited seyh beli ! aku pun bukak laa plastik dia an . masa aku jalan nak balik rumah tuh selepas pulang dari darjah khas , careless nya aku tak gheti2 pegang cube tuh dengan cautious .Cube tuh pun terjatuh lalu Hanisah TERsepak cube tuh dan jatuh lah ia ke dalam longkang yang ........ huh , speechless ! . so , boleh bayangkan tak perasaan aku masa tuh ! boleh tak ? kalau tak boleh , meh sini nak bagi pelempang ! Aku pun terpaksa laa jugak ambil cube tuh . pasang balik dia punya mosaics tuh .

Without thinking seriusly about it , aku suruh Syaz belikan lagi satu . gelojoh tak aku ? haishh ! -,- by the way , kakak aku memang suruh aku belikan untuk dia masa tuh . so cube yang dah bau longkang basi tuh , aku bagi kakak aku , yang baru tuh , aku ambil . Bhaha ! mati aku kalau kakak aku tau nih . HAHA ! elak aku botak esok pagii ! HAHA .

There's one more incident happened to this special cube . Aku suka laa kan bawa Cube pergi sekolah . masa dekat kelas tuh , ada 'someone' nih . 'someone' yang aku benci gila ! dia boleh pulak denngan slumber je baling cube tuh . okkay , hanya mampu marah aje . kesian orang disekeliling aku . lagi2 Eizaz . dia datang tempat aku jea , tak alih-alih kena marah ea . Sorry Eizaz ... hehe == pecah laaa cube tuh ! bapak ar ! susah okay nak letak balik mosaics dia tuh ! Dengan kebijaksanaan dan kepintaran yang aku ada , aku berjaya menyusunnya . pergh! puji diri sendiri . eh , baca post nih sampai habis dulu , jangan out aku punya blog lagi ! kalau rasa2 nak termuntah , pergi laa bilik air dulu . lepas tuh , sambung baca blog aku . Tahniah , anda pregnant 4 bulan ! eh , apa aku merepek nih ?

sebenarnya , tuh jee yang aku nak cerita . Bhaha ! so , kalau nak out from here to the hell . Dipersilakan . ada ke halau visitors kan ? ta patut... :face71:

p/s : Dapat no 3 and 6A2B ! :11: I'm still thinking and regretting my Science result . :face13: