Teacher Cecilia and 2 UTM :D + 0 comment(s)
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera ^^

So guyss,fy,Teacher Cecilia dah pindah ke sekolah lainnn.Naik pangkat :'/ tsk tsk.Pindah sekolah dekat Gelang Patah.Kompleks Sultan Abu Bakar.Teacher kata sekolah tuh bersih,senyap jehh.Budak budak dia bai bla bla bla *tutup telinga* *pasang earphone* *bukak lagu Oppa Gangnam Style* hahhahaa xD Sangat sedihh..aku nangis.Alaa not only me ok! Haha :p teacher bagitau lambat.Tomorrow nak pindah,hari nih baru bagitau.Kecik hatii.Hahaha. 

Ingat tak post aku yg nihh heree. Aku cakap teacher garang la apa laa.Padahal..huh sporting gila okay.Best sangat.Tak study pun.More kepada activity berkumpulann :'D

So..disebabkan teacher dah nak pindah,kitaorang buat jamuan kecil-kecilan untuk teacher time hari ganti sekolah Sabtu lepas.Sangat BEST okayy! ♥ 

We got cake! And..salah eja dekat situ.It's supposed to be 'gonna' hahaa


Ada mee,ada,krispy krunch *tak gheti eja*,ada gulagula,ada..ntah ar tak ingat :3 The most important thing is,air ada 7 botol okayy and semuanya habis. Hahaa teruk betul.Budak perempuan semua bawak barang.Aku bawak air 3 botol.Trust me,beg aku dah mcm tangki gas yg astronaut pakai tuh sebab letak 2 botol air dlm tuh.Hahaaa.

Aku tengah bebel dekat Harith.And Harith tengah msg Teacher Cecilia ^^

Teacher Cecilia and me! 


Lepas dah lepak dengan teacher,kitaorang main lompat2 pulak hehee



Masa nih semua dah nak jatuh.Hahahaa xD

Best gila time nihh! Hahaa dengan cikgunya sekalii. Had so much fun that day.Gonnaa write this in the diary. #Eh

Ini time hari Rabu punya gambar.I love this class so mucchhh! The best class ever! Takde gaduh gaduh,ada laa..tapi more kepada fun laa.And paling penting sporting.Orang maybe pandang kita nerd,sebab kelas first *tangan dibahu* padahal kita..macam beruk pun ada jugakk xD hahaa love you all :*


These gedik girlssss


And those macho boyss.Diaorang takboleh dikawal.



Buli Syahmiii si Nerd,si pemalas,si suka tidur,si gayboy :p hahahahahaaa love this part xD

Crazeyhhh~


InsyaAllah next year kelas kita kekal ok.Aminn.Aku harap takde siapa yg keluar :( nak dengan korang jehh