15 more days till pmr. + 0 comment(s)
Assalamualaikum.... :)

so i wanna wish all 98',last batch of pmr goodluck. aku baru sedar sebenarnya pmr lagi two weeks. aku mati-mati ingat lagi sebulan. Ha ha ha seriously ain lagi sebulan lol. semalam pergi pecutan akhir dekat utm and semua cikgu were like "16 more days till pmr" "ada 16 hari lagi.." etc etc. and...aku sorang je yang macam "seriously lagi 16 hari?!!! why am i the only one yang taktau ni?!" and my friend was like "-_________________-" hahahhaa. serius terkejut.

aku aware ke tak ke. sama je. tak study pun. semalam tidur 8 jam. yela pelajar smk kan kena tidur 8 jam. kehkehkeh pukul 8 aku dh tidur -_-

oh ye. dah pmr ni jangan lupa buat latihan banyakbanyak sampai muntah. selagi tak muntah selagi tu buat tau. and solat 5 waktu jangan tinggal. Al-Quran jangan lupa baca. sesibuk mana pun kita mesti ada time untuk baca al-Quran. Study study gak,kesihatan tu kena jaga. tidur jangan lupa. ada ke manusia yg lupa nak tidur? u_u k whatever. kalau penat jangan paksa diri study. nanti penat badan je,satu hape pun takmasuk. haaaa......lagi apa ek? hahaha. ouh ye jangan ponteng sekolah! dah nak exam pun ponteng. swing baru tau. haha aku terasa jugak sebenarnya lol.

okbye Assalamualaikum next post after pmr..goodluck goodluck goodluck 8A pelas pelas tau semua orang! ;D Aamiin

"Ya Allah,aku pertaruhkan kepadaMu apa yang telah Kau ajarkan kepadaku. Maka kembalikanlah kepadaku jika aku memerlukannya dan janganlah Kau buat aku melupainya. Wahai Tuhan sekalian alam..." Aamiin -Doa Selepas Belajar