Ehem Assalamualaikum~~~~~~~~~~~~~~~~

So harini,no semalam. sekarang dah satu pagi. so semalam :3 Semalam weolls 3 utm buat jamuan besar-besaran. *besar sangat* cikgu kata kitorang buat kenduri kahwin. haha mana ada orang kahwin dekat sekolah cikgu ~_~

.....

aku taktau nak taip apa senanye..oh ye takramai cikgu yang datang jamuan kitorang sebab semua busy :((( sedih tau tak. lagi lagi teacher rosalynn dengan cikgu tengku kesayangan takde :'(( nampak tak aku nangis nih. k ain. bagi aku ini last day for us together to gather up. sebab aku tau takkan ada reunion untuk kelas ni. cos there's no wayy budak budak skema ni boleh keluar sebab semua kena curfew dengan parents kan?! FINE THEN. haha...............................tapi dah besar nanti if takboleh keluar jugak then idontknowwhattosay.

k lets stret to the titik.

menu pada harini ialah nasi beriyani ayam masak merah. wuuu sedap sangat sangat! and disebabkan classmates aku ada yang vege and ada yang tak makan nasi langsung,kalau makan nasi terus demam. hahhahaa you-know-who. serious ok dia tak makan nasi,and yeah ada side dish,mihun(i think).kimbap,cupcake,tembikai and and air sirap.

benda ni pun adooo


mereka :)


atikah dan azween. dedua cantikk :)

jin er and sri and me and fatimah si spoiler gambar haha :p

asdfghj!@#$%^&* <3

hamizan and arif. tetibe sporting pulak budak dua ni :3

sayang afiqahhhh!

cikgu zul aka cikgu londonn <3

ain punya muka surat.

took forever to write my 'wasiat' in this book sebab sofia and syahira kacau i..

susah gila nak amek gambar harith. sampai bebila pun takdapat amek. lantak kau la harith. aku give up T_T

saya dan siti. eee siti. euw :p

bestfriend foreberr! ye zul memang suka menyemak in every gambar ..

aku takboleh accept the fact yang arif(kawan) lagi tinggi dari aku! ini tidak adil tidak adil bagikuuu~~~ haha tak habis habis nak compare tinggi


kreziiness lewls



jejess


penat aku cari gambar aishah. nasib baik ada -.-

le boys

cikgu londonn. tak sempat amek gambar dengan cikgu. sedihnyaa. next week cikgu takde dekat sekolah :(

with boys and fatty~


ok saya,Nur Ain Najiha binti Kamaruddin,ingin meminta maaf jika ada salah silap terkasar bahasa,tercaci,terkutuk,tersepak terajang,terlepas cakap,segala ter lah senang cite. and i know im not a good friend coz after all im human being too. i make mistakes :) so i want u to forget all bad memories and keep those sweet memories k? and syukran for everything. halalkan apa yang korang bagi dekat aku ye ;) one more thing,i hope our friendship lasts forever hanya maut yang dapat memisahkan kita. Inni uhibbuk 3UTM! semoga ukhuwah kita ini diredhaiNya..sayang korang fillah! :*

Saudaramu yang sebenar ialah orang yang selalu menolongmu(di waktu senang dan susah) dan ia sanggup berkorban kerana ia memberi manfaat kepadamu,dan ia sanggup memecahkan (menyelerakan) segala urusannya kerana menolong engkau dalam menghadapi bala dan ujian - "Saidina Ali bin Abi Talib"