#ResultPMR2013 + 0 comment(s)
```````

nervous.scared.excited.confident.sadness.happiness.tension.depression all these bunch of emotions menghantui hidupku pada bulan 12 ini. These are all because of pmr. tensi tahu tak. hari hari pikir result cane. negative thoughts just couldnt leave my mind. kept saying "dont expect too much. wtv happen,have faith in Allah" then tetibe semalam rasa tenang sangat. dah tak kisah. macam pmr ni small matter je. lepastu tadi sampai je sekolah,hanisah kata 26 orang je yang dapat A.....goosebumps beb. lepastu baru tau nak takut hahah aku target 50 orang dapat straight as.

and... Alhamdulillah dalam 26 orang tu aku ter-listed. ter ok. Alhamdulillah wassyukurillah bersyukur padaMu ya Allah~~ background music lagu Opick


imma happy kiddo


dia bagi teddybear je. wa nak duit. duit mana duit. haha jk

Alhamdulillah kawan kawan saya yang lain pun dapat straight as :D


haziqah congrats straight as! have faith in yourself la lain kali! tak habes habes negative thinking dengan diri sendiri ishh heh



tak expect pulak mami nak datang tadi. merajuk dengan mami sebab dah tau dulu. semua abah punya pasal. semalam ayah aku tak habis habis suruh adik aku cari ic aku. asal jumpa aku je "nombor ic apa?" "takde. aye orang endon" hahah lepastu tak give up pulak tu dia cari dalam phone aku. tung ah berebut phone pulak. haha yang aku takpuas hatinya,kakak aku yang dekat Terengganu tu dah tau dulu drpd aku yang tengah tunggu dekat sekolah ni. how dare..


buat teman teman yang takdapat straight as tu janganlah bersedih,sesungguhnya Allah bersamamu~ #YNWA ! bersyukur lah dengan apa yang dapat sebab ada orang yang keputusannya lagi teruk daripada kita. instead of complaining about it,be grateful. get your revenge on spm nanti ok! la tastalim(dont give up)! apa apa pun iloveu ollss.

and untuk yang dapat straight as tu..bersyukur gak. pergi buat sujud syukur sekarang! lol and saya disini suka untuk mengingatkan jangan pandang rendah pada yang tak bernasib baik macam awak,kita ni bukan sentiasa akan ada diatas. hidup umpama roller coster. gituu.keep the profile low and be humble. AND CONGRATULATIONS!  #notauntukdirijuga

Kita merancang.Allah juga merancang. Tetapi perancangan Allah itu lebih baik :) Husnudzon
 nah selfie dari kami