farewell. + 0 comment(s)


Memang adat manusia. Come and go. Memang takboleh nak melekat 24/7 365 setahun. People eventually will leave you. dont expect them to stay with u forever. but maybe it's just me who still could not accept the fact yang aku akan berpisah dengan kawan kawan aku. 3 tahun sama kelas. Ada yang dah lebih 8tahun pun berkawan. Padahal pindah sekolah je pun,bukannya terus lost contact. pehal sedih sangat ni ain? kemon ah,tak macho ah gini. wa jiwa kental beb *kesat air mata*

ok,haha.

dengan ini saya nak beritahu .. Alhamdulillah saya dapat tawaran form SAMURA. hamboiii harini baru nak bagitau. Ah takpe takde orang baca. Masa tau dapat tawaran tu,menggigil gigil nak check,bila dah check kau mengalir air mata membasahi pipi. hamboi. mak aku siap berjoget joget lagi. happy sangat anak dia nak keluar rumah kan.   k

tapi sedih jugak. yela takready lagi nak tinggalkan mami. tinggalkan kawan kawan iolls yg awesome. tinggalkan hp,tv,laptop. ha kau. lepastu nanti kena berdikari dekat asrama. belajar sendiri. dah takboleh dah nak main kopipes kopipes essay essay yang awesome dakt internet((kantoi))  dan saya juga tak bersedia hidup di penjara asrama. seriously.

tapi kena pandang kehadapan. kalau masuk asrama,belajar dengan kawan kawan,cikgu pun depan mata,bila bila boleh tanya. baru berkat belajar bila cikgu yang ajar. kalau kat rumah belajar pakai internet,kureng la sikit berkatnya. kalau masuk asrama,kurang lah sikit aku tengok tv,tengok runningman/kpop. this is actually the reason why i wanna get into asrama so badly. dapat lah kurangkan lagha. memuja-muja si kpop kpop yang tah pape ni((tapi handsome)) Kalau masuk asrama,time solat pun dijaga. Allahuakbar. hopefully keluar dari asrama,still terjaga la time solatnya. In shaa Allah.

Doakan aku dekat sana nanti tak kena buli. seriously. hahaha. doakan aku dapat sesuaikan diri dengan environment dia,cara student sana belajar. takut wehhhhhhhhh. tapi takpe,aku yakin Allah ada. Allah bantu orang yang nak menuntut ilmu ni. In shaa Allah. Doakan juga aku dapat make friends with a good one.

Ingat,wherever kita belajar pun,ilmu tu yang penting. whether kita apply tak ilmu tu in our life or just to get an A in a test? pandai pandai pikir bro.

goodluck walau dimana anda berada.

Salam,
ain.kiut.sangat.jpg