saya baru nak friendsick. + 0 comment(s)
Assalamualaikum..

cuti seminggu yang macam sehari. rasa macam nak marah je. rasa macam taknak balik asrama je :(( sedihnyaa lusa dah balik asrama T____________________T hm

semalam aku pergi keluar dengan teman-teman saya. destinasinya mesti la jusco. bosan betul haha. time diorang ajak keluar tu first first aku taknak keluar sebab naik cuti ni first test and then i have bunch of homeworks to do kan. eleh poyo. tak keluar ke keluar ke sama je. tak belajar dan tak buat hw. itu lah ain.






aku rindu nak ada kawan macam korang, rindu nak berbual dengan korang,rindu nak kongsi rahsia dengan korang. sekarang takde korang,aku rasa macam dah takde kawan. dah tak rasa perasaan taksabar nak gi sekolah sebab nak jumpa kawan. dah takrasa dah weh semua tu.

memang la aku ada kawan kat sana. tapi tak sama :((( aku still tengah cari kawan yang betul betul. it takes time i know :'( hm

nak nangis boleh tak T_________________T

baru sekarang aku rasa bestfriendsick lol

dah la. taknak layan perasaan sangat. aku kan sado. tak gangster la ain kalau nangis! *lap air mata* *tunjuk muscle* tetibe hahah

nanti naik cuti ada first test. doakan ye untuk saya Nur Ain Najiha binti Kamaruddin. effort yang tak seberapaa ni taktau la resultnya acane. tengok je la nanti. aku still takde kesedaran dan keinsafan lagi untuk belajar. hahah memang sengaja nak fail addmath ke cane ni?

Haah la Addmath!! lupa nak suruh ayah aku ajarrrrrrrrrr.ya Allah aih kenapalah aku ni bajet pandai sangatttttt bagusnya anak Kamal ni haih. dah la aku taknak pikir exam.

haa nak kongsi sikit. hari tu aku ada retweet tweet someone ni. tweet dia lebih kurang cemni

tanda tanda hati mati

so cite dia sekarang ni,kalau rasa rasa diri tu asek makannn je or asek tidooo je or asek berbual duniawiii(yg tak penting) jeee bawak bawak la berubah #IniKaliLah ! hahah #monologdalaman #muhasabahdiri

whatever it is,doakan aku supaya sentiasa rajin belajar dan tak ngantuk dalam kelas dan boleh fokus dalam kelas dan dan dan dapat cari kawan asap. heheee

okbye uolls Assalamualaikum ^^