MerdekaRaya + 0 comment(s)
(kenapa aku suka ternganga bila amek gambar?)

Assalamualaikum :)

MerdekaRaya ni dah lama dah sekarang baru nak cite. hehe i met all my friends at desa that dayy.

with shahirah and hanisahh! <3

jess!

me and my forever deskmate,syahira nadia :D

and i met all my teachers there. happy to the max! 


aishah tersayang~~

how can i not be happy with all these bunch of happy-virus kiddos
(siapa kata tangan pendek tokleh pegang camera ha?!)



i thought we were just going to meet people,but suddenly we got to join choir class competition. tak memasal! hahah dah la aku taktau lirik lepastu tetibe aku beria. malunyaaa T__T haha


(ini kawan)
gayboy-paling susah nak amek gambar,paling susah nak control,paling annoying,paling suka prank orang,paling kelakar,paling merepek,paling aku-malas-nak-layan dan paling tahi. haha 
//zul sampai bila kau nak buat tanduk atas kepala aku? grow up la\\

ok here's another friend amirul. long time no see broh!

Salam Merdeka dari kami :)))

31.8.2014  0110

Esok balik hostel dah. tolong lah doa aku tak nangis. bila homesick ni nak habiss. and final exam dah nak dekat. * sigh* dan saya sangat la stress. 

Kbai Assalamualaikum.