Artis Akhir Zaman + 0 comment(s)

Jangan dibangga-banggakan sangat artis-artis zaman sekarang. Tak kisahlah artis korea ke barat ke tempatan. Sanggup berhabis duit tengok konsert diorang sampai lupa solat and ada yang sanggup qada' solat semata-mata nak tengok diorang terkinja-kinja depan stage. Seriously? Artis yg takboleh tolong kau dekat kubur tu is more prior than solat? Think. Then sanggup berhabis masa tengok tv hadap muka diorang,tengok gambar diorang dekat insta,stalk berjam-jam sampai lambat solat. Nauzubillahiminzalik.

Kenapa la ek kita suka habis masa untuk diorang. aku pun takfaham. aku tak faham aku. Semoga Allah beri faham dan semoga Allah buka pintu hidayah kita untuk berubah.

Allahuakbar.
Akhir zaman. Zaman ke-4. Banyak dugaan. Perang psikologi. Ini semua agenda yahudi! jangan tertipu umat islam!!

Aku post and share this vid ni bukan sebab apa. sebab aku pun terasa dengan video ni. Karat jahiliyah ni susah nak dikikis tapi aku tau benda ni tak mustahil. Nothing impossible. In shaa-Allah Syurga destinasi kita and this is not the attitude that we're supposed to have in ourselves along the way to paradise.

#TerasaSendiri #TakCukupBaik #MuhasabahDiri