BMAT UMalaya + 0 comment(s)

Assalamualaikum.

For those who dont know what is bmat --> click here! Tapi mesti la kau tau sebab tu kau baca post aku ni T_T

Haritu aku pergi la ujian bmat ni. Aku dapat tau pasal bmat ni dari ayah aku. Dia amek dari newspaper. Aku pun apply la senyap senyap like aku takbagitau pun kawan aku kepe sebab aku rasa benda ni aku takpaham cem tah pape and aku rasa aku takkan dapat pun. So like whatevs.

Tetibe dapat email kena pergi um amek ujian ni and i was like "bila aku apply benda ni beb?" hahaha. So pergi je la.

Masa kat UM tu,peh uolls. i rasa i je yang lepasan SPM. Sorang kawan aku pun aku tak jumpa. Kat situ mostly semua lepasan STPM/Matrik/A-level pun ada and mostly paling takboleh bla chinese. omg i terus rasa cam taklayak and nak balikkkk. seriously! Yang pergi ialan 3000 ORANG and dia akan pilih dalam ratus gitu je. What to expect wehh?! Aku rasa aku pergi tu macam untuk mengisi waktu lapang 3bulanku mereput dirumah dan pertama kali ku menjejakkan kaki kedunia luar untuk membuat sesuatu yang berguna. Like that.

The competitors were no joke ah. I think they were all well-educated. Belum jawab test je dah down. haha. Time jawab exam hm not to mention about masa,soalan dia peh peh pehhhhh. Dah tu je boleh cakap haha.

TAPI kalau kita tak cuba,kita taktau,right? So kalau ada rezeki,In shaa Allah dapat la. Kalau takde pun,its ok. gituu. ok thats it. thats all. hahah tak informative nya post aku kali ni. Kbye Assalamualaikum.